Poškozená zásilka

Poškozená zásilka

Obal zásilky, kterou přebíráte od přepravce, prosím pečlivě zkontrolujte. Obsah zásilky zkontrolujte nejpozději do dvou dnů od přijetí.

Pokud zjistíte poškození obalu zásilky nebo jeho zdeformování:

a) vždy požadujte po dopravci zápis do přepravního listu - sepsání protokolu. Bez tohoto zápisu nebude brán zřetel na pozdější reklamace poškození zásilky přepraní službou. A následně nás kontaktujte na +420 608 982 007 nebo emailem obchod@obchodprobydleni.cz.
b) zásilku nepřebírejte a požadujte po přepravci zápis do přepravního listu
c) pokud zásilku převezmete, zásilku rozbalte za přítomnosti dopravce a přesvědčte se, že je zboží v pořádku

Pro jakékoliv další dotazy nás kontaktujte na telefonním čísle +420 608 982 007 nebo emailem obchod@obchodprobydleni.cz.